sâmbătă, 10 martie 2012

SOS

 Tin sa consiemnez ca ieri am primit un apiel disperat di la tovarasa noastra draga,taranca emancipata cu toate ca io nu ieste di acord cu emanciparile burghezi ali tovarasalor noastre,care ajung sa creada ca eli esti piste barbat si pot renunta la batic cand vor iele.
 Dar,ma rog !
 Acest apiel disperat suna asa: esoes sau SOS mai  clar,di m-am panicat tari si iera sa-mi pierd singele triaz de proletara care  sant.Acest sosiera legat de o problema a gugalului cari o restrictiona pi tovarasa sa poata posta sau raspundi cu simt di raspundere solicitarilor care este adresate ei.Ceea ci io am considerato o mari pierdire a intelpeciunii.
Draga tovarasa,azi,astazi,10-zece martisor am dizbatut aceasta probleme in sedinta de aflabetizare di la noi. Io fiind desemnata si cu integrarea in  campul,dealul sau sesul muncii a rromilor care si ei este rom-ani.De ce zic aceasta.Pentru ca unii au idei pro-concept-ute despre iei.Io i-am invatat sa picteze si fazani si lebedi(pentru cind ii apuca doru),ca ieste fratii mei proletari si-mi curge aceleasi sange in vinele national-social-iste.
 Aducand in  discutie problema controlului burghez a gugalului,tovarasa Antena Comisca si-a oferit ajutorul.
Si astfel ne-a oferit programul gugle rromales care este si  in germaneza si englezeste.
Uitati aici!



O variante ci nu poate fi controlata di nimeni! Cu acces direct la Miss Piranda,manele si Florin Salam.
Faceti clic si cititi politica de confidentialitate a a cestui program  garantat
Sa numai sunati ca sunteti restrictionata in actiunile dumneavoastra.
Cu stima : Gigi Mopuleasa.

4 comentarii:

  1. Tv-şa Mopuleasca, dvstr-ă mă bucur cu nedistimulată plăcere că-ci făceţi muncă de alfabetarizare şi cerc artistic la sat cea ce este un lucru bun. Totuş ar fi bine să menţiona-ţ dacă activaţii întru-n cadru organizat cu sală materieal didactic şi retoproiector cu diafilm sau nu cunva faceţ ca un fel de meditaţi la domiciliul cea ce este un lucru ptru. burghej.

    RăspundețiȘtergere
  2. nici gand tovarasa Sirena sa realizam lucrari burghezesti,totul e in cadru restrans adica stiut...numa diafilme inca nu am dat ca educam copiii tov Maricica punandu-le,,povestea painii"ca ei sa stie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesanta varianta asta de Gugle.:))ha ha ha.

      Ștergere
    2. Madam Mopuleasî io cred cî ari dreptati sirena.Ai grija ca dacî ti prindi virusu burghez, api greu mai scăci di el.
      Apropos di integrari...Undi crezi mata cîs mai potriviţ pentru inteagrarea iasta rromi? În cîmp pi deal or la Franţia or la Rroma? cî pre mulţ pleacî di pi plaiurili natali spri alti integraţîuni...
      Sî ai noapti bunî draga me mopuliasî!

      Ștergere