vineri, 17 februarie 2012

Dragă camarazi

Îmi permit ca să vă denumesc camarazi pe frontul munci, care suntem cu toţi. Eu sunt cetăţeanul Clovis Bulumac, aş doriii să vă relatez aicişea despre problemile care le întânpin în activitatea care depun.
Eu de profesie sunt pensionar şi toto-dată mic întrepinzător, care deţin un atelier de remaieat umbrele la oameni care se defectează. De aseminea, în timpu meu liber de pensionar fac tot felu de imvenţi şi inovaţi, cum ar veni că sînt fîşneţ.
Am să vă enumerez câteva dintr-e imvenţile mele, ca să nu spuneţii că umblul cu ciuara vopsită.
Unu: am imventat unbrela ptr.u taifune şi uraganuri, unbrela asta se cheamă TaUr 92, fincă în 92 am descoperito, iar TaUr vine de la Taifune-Uraganuri. Este vorba despre unbrelă cu spiţe de motocicletă, iar acoperămîntul la-m făcut din prelată de cort de făcut nunţi şi cumetrie.
Doi: am imventat antena satelor, ma-m inspirat din faptul cu antena comună pe blocuri, ce mia-m zis eu: măi Clovis, da ce e oare blocul de cât un sat pe vertical? Şi atuncea mi-ea venit şi idea cu antena satelor, adica se pune o ţavă mare de metal întrun loc din sat, dacă se pote cel mai ridicat loc, de pildă bună oară pe un gurgui de pământ s-au ridicătură, chiar şi pe turla la primărie. Dacă se exsită primărie cu turlă.
Trei: baticu de unică folosinţă, cum ar veni când am fots la biserică am opservat că multe fimei vine despletite cu capu gol ecetera ecetera, am vorbit cu părintile şi el a spus c-ă dacă le ea la rost ele spune am uitat, aşa căci am venit cu idea de a pune un sul la intrare ca cum ar fi hârtie igenică, doar că sulu este mai lat şi conţine batice de hîrtie cu inprimeuri frumuase, păsări, flori, fluturi.
Patrul: alarma de dihori. Am colaborat aicişa cu un dl. de la Tg.ovişte care ţiu corespondeţă de ani buni, de zile, el find pasionat şi amator de electronică şi electrotehnică. Este vorba despre un dispozitiv care detectează mirosuri de, să m-ă scuzaţ-i, beşină, iar atuncea când flatometrul trece de o valoare dată se produce un arc electric care declanşază nişte pocnitori ordinare cum găseşti de cumpărat la piaţă. Dihorul se sperie şi îşi ia tălpăşiţa. Iniţieal am pus acolo în loc de pocnitori electro şocuri, însă am consatat stupefianţi că aceste electro şocuri afectează şi păsăriile, am găsit două din opt muarte, la primul esxperiment, apoi 3 din cinci la al 2-ilea. Aşa căci am lăsat doar versiunea cu pocnitori. N-i s-a sugerat să folosim gaz ilariat, însă mam interesat şi este scunp.

Aşi ma-i avea câteva de imvenţi, însă nu le pot devulga aicea pe toate că la unele nu lea-m scris copiraight încă.

Cea ce vreau să vă spun, cetăţeni, este că am fost sistematic sabotat şi pus beţe în roţi, am vrut să particip la diverse saloane de imventică, la tg. de oale şi artizanale de lut de la iaşi, la sărbătoarea beri, nicăirea nu m-a-u primit şi m-au alungat în hohote. Am trimes scrisori la ziare, la revista Ştinţă şi tehnică, la edictura Flacăra, şi să mă erte doamna sirena, am trimis chiar şi la ziaru Capital. Nu am căpătat răspuns şi nici măcar pupaman-c...puncte...puncte nu mia spus. Am trimis în dispersare de cauză pînă şi la revista Fimeia, dar deşi nici ele nu me-a răspuns, le acord pardon, căci ele nu se pricepe la tehnologie.
Vă rog să luăm altitudine în faţa la aceste batjocuri şi nesimţire grasă, dacă nu le ruşine de părul meu alb şi chelie, cel puţin baremi de ascuţimea intelectului meu să o respecte.

3 comentarii:

  1. Stimate dl. Clovis Bulumac, problema dv.stră este în-tradevăr mâhnitoare, dar se ştie căci la noi imventatoriii sânt luaţi la miştou şi se face bătaie de joc pe adresa lor, la domiciliu cum ar venii. Deşii în cazul dvs-tră nu aţ-i primit răspuns de la ziare în plic acasă.
    Sunt fermă hotărîtă ca să vă ajut cu acest colog-viu de imventică care dispune-ţi cu inteligenţă şi prin urmare am să publicăm în revista noastră on laine proiectele dv-stră ori când veţ-i dorii.
    Vă urăm mult suces în cele ce ve-ţi descoperii!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate punctele au ceva special, dar punctul 3 m-a uns la suflet...Auzi tu, baticu de unica folosinta! Tar de tot.

      Ștergere
  2. stimate dom-le..eu cred ca fiind dat faptul ca fac parte si eu din clasa muncitoare pusa pe inventii,ar trebui sa trimeti acesti ineventatiuni pe national geografic,chiar de pare burgheza ca cand vor iei sant pusi pe adevaruri,chiar de pentru rentinguri ca ese e capitalismul...si am vrut sa brevetez cateva ineventii,spalarea creierului cu h2so4...si multe altele da nu ma incadrez in birocratie ase ca daca binevoiti va pot introbaga in mediul rural pentrui promovarea inteligentei la grapa intre doua pauze de alcool metilic...cu stima..proletara dumneavoastra nakuda

    RăspundețiȘtergere