marți, 21 iunie 2011

Sirena în concediul

Astăzi s-a întors la redacţie Sirena muncitoare s-a întors cu mic, cu mare de la mare, care am fost în concediul. Am să vă dezcriu aicea cele care am văzut şi trăit pe litoral, ca să vă feriţ că pe mine m-a pus naiba ca să nu mă mai duc ca de obicei la Băi-le Tuşnad, cum mă dusăi an de an în fiecare an până acuma ia. Da' aşa se întânplă când nu te iei după ce şti tu căi bine şi te iei după alţi prostolani.
Mai întăi că cu cazarea a fost oribilant, că-ci am stat la căsuţe, care eu mă aştept-am ca să aibe preţuri ieftine, cum a fost mereu la căsuţe. Când colo, apruape un mileon de lei vechi dintr-ăştia noi, mia-m pus mâini-le în cap, am uitat că-îmi pusesăm bi-gudiurile şi ma-m şi tăiat la un dejti, ma-m temut să nu fac antitetanus şi infecţie. Noroc că la căsuţea vecină era un domn de treabă cumsecade, părea chiar un bărbat copt, ca să mă esprim aşa, care mia oferit fără zăbală neşte faşă şi apă ocsigenată, m-am uns pă dejti-ul beteag şi mi-a trecut într-o săptămână macxim. După aceia mea-m dat sama că bărbatul ăla este un porc şi o jigodie, că-ci a ieşit şi nevastăsa din căsuţă, "Culai, hai să mă ajuţi să mă dezpilez, ce naiba tot faci!" Era numai un afimeiat şi un porc, noroc că mea-m dat sama la tinp, ca să nu mă încurc cu dâns-ul.
Apoia zic să îmi eau prosopu şi să mă duc la plajă, să mă bronzez pe trupul meu cu care, fără falsă lipsă de modestie vă zic, zău aşea, că se uita după mine bărbaţii când eream tânără şi sprinţară, ba chear şi acuma. Asta mea-m dat seamă acum două luni de zile, când mia furtat cineva dupe sârmă vreouo două perechi de sutene şi chiloţi tetra, precum şi unele dezperecheate - de atuncea vă spui sincer că sara stau cu becu stins după perdeauă şi supraveghes la geamurile de la vecini, să văd dacă nu care cunva mă şpionează careva cu ocheanul telescopic, că e mulţi optsedaţi de aceştia, la magazin zice că îl paseonează astrologismul şi acasă şpionează femei cumsecade şi secxi. Mie-îmi place să cred totuş că este vorba despre un băieat bun care este timid de mă iubeşte într-ascuns.
Cân am ajuns pe năsip la plajă, vă rog dragii cititorii să mă credeţ pe cuvânt că-ci am rămas stană de piatră de înlemnire, care am văzut o puzderie de fete şi chear femei cu blidoanele goale, de am şi leşinat o clipă, spre ghinion-ul meu m-am trezit din leşinare înainte să fi căzut la atingere cu solul, m-a durut în direct cum ar veniii.
Ma-m pre-umblat vreou jumătate de ceas până am găsit un coltuc de plajă fără despuiate şi acoloşa m-am şi întins cu cearceafu. Am un cearceaf cu model, azuriu în fond şi cu model cu o tânără care desface nişte banane, acuma cred şi eu că face şi cearceafuri, că se găseşte banane şi portocale pă toate drumurile municipale. Am scos din coşuleţ şi eu o banană şi un castravete, ca să mânânc drept micdejun banană şi castravete-le să îl tai rondele ca să pun mască de frumuseţe pă faţa. Că eu una ştiu să mă păstrez, că aşa trăgem noi fimeile, tre să şi robotim într una şi să fim şi frumoase coz. Nici bine na-m scos din coş legumele care spun şi sa şi pro-ţăpit în faţa me-a un ins cu păr grizonat şi ceoc supt musteaţă, me-a spus "Ce faci, păpuşe, singurică, singurică". M-a-m uitat în spate am crezut că e alta care vorbeşte cu dânsa, apoia m-eam dat seamă şi l-am spurcat, să mă ierta-ţi, în toate felurile. El nu s-a dat bătut şi a spus că ştie iel cum e de-astea de-alde mine, a spus ceva care nu am înţeles nici acuma. Drept care vă şi propun concursul gazetei Sirena Muncitoare de această lună de zile:

Întrebare de concurs la Sirena Muncitoare:

Ce este aceia "a strângea pelicanul de guşe"?

Ajteptăm răspunzurile până săptămâna vitoare, premi-ul va constata într-un interviu care Sirena muncitoare îl va lua la câştigător. Ocazie cu care vom mai povestii cele care am păţit în concediul de odihnă şi tot-o-dată nu vă recomand să vă duce-ţi la mare pă litoral.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu